- 👨🔧 Eersteklas after-sales service
- 🚚 Gratis levering vanaf € 39,90
- 📦 Terugsturen onder 14 dagen
- ✉️ Klantenservice
-
- 3D-printers
- 3D-filamenten
-
3D harsen
-
-
3D-scanner
-
-
CNC-machines
-
- Tandheelkundig
-
Accessoires
-
-
-
Doorzichtige DIY-omhulsel Creality Ender-3 V3 SE, Ender-3 S, Ender-3 S1 Pro
Normale prijs € 115,96 Prijs € 92,77
-
Onderdelen
-
- 3D-pakketten
- Tweedehands
Een product uit uw bestelling retourneren
14 dagen om van gedachten te veranderen
Iedereen heeft het recht om de tijd te nemen om van gedachten te veranderen!
Neem voor het retourneren van een product contact op met de klantenservice.
Zij zullen de retourvoorwaarden met u bevestigen en u een retourlabel geven om de verwerking van uw verzoek te vergemakkelijken.
Voor wie en hoe?
Particuliere klanten
14 dagen vanaf ontvangst van de producten
➡️ Om in aanmerking te komen voor een retour, moet het product:
- ✔️ Ongebruikt, onbeschadigd en compleet zijn (accessoires, handleidingen, originele verpakking)
- ✔️ Worden teruggestuurd in een staat die herverkoop mogelijk maakt
➡️ Niet in aanmerking voor retour:
- ⛔ Op maat gemaakte of geconfigureerde producten
- ⛔ Geopende verbruiksartikelen (harsen, filamenten, enz.)
- ⛔ Digitale downloads of softwarelicenties
- ⛔ Speciaal bestelde reserveonderdelen
Zakelijke klanten
Op verzoek
Zakelijke klanten kunnen ook een retour aanvragen.
Elke aanvraag wordt per geval beoordeeld, afhankelijk van het type product en de aankoopvoorwaarden (professioneel gebruik, maatwerk, hoeveelheid, enz.).
Om in aanmerking te komen, moet het product voldoen aan dezelfde eisen als voor particuliere klanten zodat het verzoek kan worden geaccepteerd.
Hoe werkt het retourproces van producten?
😞 Heeft u het verkeerde product ontvangen?
Hoewel zeldzaam, is het niet onmogelijk. Als dit gebeurt, bieden wij onze oprechte excuses aan voor de fout in uw bestelling.
- Neem contact op met onze klantenservice zo snel mogelijk (bij voorkeur binnen 48 uur na ontvangst).
- Geef een foto en een beschrijving van het probleem.
- Wij sturen u een vooraf betaald retourlabel om het product terug te sturen.
Na verificatie zullen we volgens uw keuze het juiste product toesturen als vervanging.
Veelgestelde vragen
Door het retourformulier in te vullen of contact op te nemen met onze klantenservice binnen 14 dagen na ontvangst.
Nee, producten moeten nieuw, ongebruikt en in de originele verpakking worden teruggestuurd.
Deze zijn voor rekening van de klant, behalve in het geval van bijvoorbeeld een verzendfout.
Gemiddeld binnen 7 tot 14 dagen na ontvangst van het product.
De terugbetaling gebeurt via de betaalmethode die bij de bestelling is gebruikt.
Ja, op verzoek. Elke B2B-retour wordt beoordeeld op basis van de aankoopvoorwaarden en het type product.









































